2013年3月21日星期四

拍拖紀念日

19 MARCH 2013(TUE)

今日係我同大肥豬拍拖紀念日,唔覺唔覺...原來都有十四年啦,真係快樂不知時日過呀!

原本今日大肥豬打算帶我地去食HIGH-TEA,出外玩吓慶祝一番,不過因為要陪小豬媽去做療程,所以就先取消左今日嘅節目,搵日再去玩過啦!

不過,話晒都係一個重要日子,所以點都要有少少慶祝活動,所以大肥豬放工就帶埋個蛋糕一齊返嚟,大家開開心心食蛋糕啦!

講到食蛋糕,當然最開心嗰個就係小小豬啦~


睇吓佢一見到個蛋糕幾咁興奮~


睇吓佢幾咁期待樣.....因為想食蛋糕嘛~


雖然唔係生日,不過有蛋糕都要唱吓生日歌,等小小豬開心吓~


MAKE A WISH先~


吹蠟燭啦~


急不及待要偷食啦~


我都話依個係擦鞋仔嚟啦,有小豬媽在場佢真係笑得靚啲、可愛啲呀,真係勁鐘意依個笑容呀~


仲同小豬媽深情KISS KISS添~


同埋小豬爸影相都好靚,都叫做有啲笑容呢~


我地三口子點都係影得唔夠靚,真係激C我啦~


好啦....切蛋糕啦~

雖然都只係簡單咁慶祝,不過都係貫徹我一向想法:只要一家人開開心心,無論係點慶祝,簡簡單單我都已經好開心啦!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言