2011年8月1日星期一

Oxford Path Bloggers Event

30 JULY 2011(SAT)

早前應Oxford Path 嘅邀請出席佢地個Bloggers Event,其實我都係第一次出席依啲咁大型嘅活動,所以都有少少緊張呀!

其實開頭我都唔知牛津係有出幼兒教育嘅教材,印象中佢地都好似係出中小學教科書,所以當初收到公關小姐嘅邀請時,我都有15/16唔知去唔去好。不過大肥豬話牛津都係一個好好嘅教育出版社機構,所以都話想去參加,聽吓啲教學心得同埋了解吓依套新教材有幾好都好嘛!(一同教學有關嘅活動,大肥豬又點會唔想去,因為佢係小小豬嘅教育部負責人嚟嘛!)

由於今日仍然要返工,所以放工之後就即刻返屋企接埋大肥豬同小小豬一齊飛去灣仔La Bons Brasserie 餐廳,去出席依個活動啦~


一入到會場,大會就俾左個名牌我,真係好鐘意依個名呀..哈哈哈~

 
之後坐左一陣,個講座就開始啦~


係聽講座時,大會仲安排左茶點招待我地呀~
 

係講座開始時,小小豬都好乖乖咁座定定聽~


不過一聽耐左,就開始曳曳周身郁,好在冇大叫,如果唔係就失禮C人啦!最後唔知點解依個小小豬係我大脾上坐坐吓又自己瞓左,真係......依個曳豬小朋友真係飄忽不定。

不過瞓左都好,因為可以俾我專心咁聽講者嘅講解。因為除左有一部分係介紹Oxford Path之外,仲有一部分係講關於點想開始學前教學。聽完之後我同大肥豬都對點同小小豬進行學前學習,知道多左少少,希望可以學以致用啦!

係講座完結後,大會安排左工作人員到嚟教我地點用套Oxford Path,由於開頭小小豬瞓左,所以冇得試玩,就只好我同大肥豬聽Maisan嘅介紹啦!不過最後小小豬都瞓醒左,所以可以好有精神咁試玩試學啦~


 

玩左一陣時間個活動時間就結束,最後我地嚟個大合照~


 
我地仲一家三口同公仔影左張相添~
 

大會仲送左一SET教材俾我地,等我地可以試用佢地嘅產品~
 
 
雖然依家我地都考未開始用,因為等我下星期開始放大假時就會教小小豬。不過整體上我對佢支聰明筆就好有興趣,可以慢慢教識小小豬用時,佢自己點嗰字就可以發音,相信咁互動,小小豬一定好鐘意,可以專心學習。

係度真係要再一次感謝Oxford Path嘅邀請,仲要多謝Maisan咁詳細嘅介紹!

如果大家有興趣睇多啲產品的資料,可以去佢地的WEBSITE睇下  www.oxfordpath.com

沒有留言:

發佈留言