2011年8月25日星期四

淘寶有禮

24 AUGUST 2011(WED)

早前經糖糖通知,知道FACEBOOK入面有個淘寶網群組,有一個活動,就係每日最快留言嘅30位朋友就會得到當日的禮物。一直以為依啲活動都係做馬多居多,主辦單位多數都係俾返佢地嘅朋友。

不過當糖糖曾經拎到個IPHONE電話殼之後,我就發覺應該係真有其活動,所以我又玩埋一份啦!

當活動進行嗰幾日,糖糖一見到佢地出新物品時,就會即刻叫埋我一齊參加。其實當時我都唔知自己係唔係首30名,都係志有參與吓,睇吓自己有冇運咁。

不過當前排出左個得獎結果出左之後,發現原來我有兩份得左獎, 因為我要湊住小小豬唔方便去拎,所以早排就叫糖糖幫我去拎埋,趁今日同糖糖有飯局,所以拎俾我啦!

我的獎品,一條連身裙之後~

仲同糖糖、小肥肥一齊中左嗰兒童水池添~
 

依兩份禮物都好似幾好咁,質量都唔係差,我都幾滿意(最好就係FREE嘛..呵呵呵!)

依家我打算將個水池改成為波波池,買啲波波俾小小豬係入面玩,應該好開心..哈哈哈!
 
 

沒有留言:

發佈留言