2011年8月12日星期五

小小豬的生日PARTY

10 AUGUST 2011(WED)

小小豬第一年生日,當然要隆重攪攪佢啦!除左我地一家三口之外,我地仲同埋小豬媽、小豬爸同埋LULU妹一齊為小小豬慶祝。因為依一年嚟佢地都好用心咁幫我照顧小小豬,所以趁今日同小小豬慶祝之餘,亦係慰勞佢地呀!

我地個目的地就係去迪迪尼酒店食自助餐啦!其實食嘢我都係其次,最主要都係為左同公仔影相呀...哈哈哈!

一歲嘅小小豬真係好似有啲唔同,好似大個仔左好多呀~


 

 等左一陣,終於可以入餐廳食嘢,首先係MINNIE過嚟同我地玩呀~

 

之後就到MICKEY啦~

 

等多一陣,為小小豬準備左嘅蛋糕嚟啦~
 

有MICKEY同小小豬一齊慶祝呀~
 

一齊唱生日歌,睇吓小小豬幾開心~
 

之後PLUTO嚟玩啦~



當高飛嚟到,小小豬個情緒真係勁興奮,玩到勁開心,不停咁攪高飛,攪到我都唔係幾好意思呀~
 

除左同公仔玩之外,依個為食小小豬見到我食雪糕,就扮左可愛樣出嚟。原本大肥豬都唔俾佢食,不過生日就可以食少少啦~



 

開心嘅兩個鐘BUFFET就快完,係臨走又見到MICKEY同MINNIE,佢地仲錫錫添呀~
 

今日公公婆婆除左俾左封大利是仔仔之外,仲買左四張即場相俾仔仔,等佢可以好好紀念今日依個一歲生日會呀~
 

同場加映:切蛋糕時小小豬真係好開心呀~

沒有留言:

發佈留言