2011年8月7日星期日

再戰迪迪尼

6 AUGUST 2011(SAT)

嘩哈哈....自從有返張AP之後,真係要密密入去玩先得。不過..今次我地就唔係一家三口入去玩,只係得我同小肥肥兩個人入去。

今日又遺棄左佢地兩父子添,不過今次都係大肥豬建議我入去玩,叫我開心咁去玩,暫時忘記啲唔開心嘢,放鬆一吓咁話呀!

其實我今次入樂園最主要都係為左拎生日月嘅優惠COUPON,等小小豬生日時用,咁即係都為左小小豬先入嚟啦(有人為左去玩搵藉口就真)~


上兩次三口子入迪迪尼都因為又晒又熱,為免小小豬辛苦,所以都冇睇到飛天巡遊,今次終於有機會睇到啦!個飛天巡遊真係好靚,睇到我都勁開心呀~





今次入嚟另一個目的,就係搵五周年特別版嘅米奇米妮影相(因為上兩次都勁多人..排唔到呀)~


之後就周圍行周圍影啦~
 


天氣實在太熱,所以我地行吓就走入SHOP行吓過吓冷河,就係咁....我買左一份生日禮物俾自己,一隻閃閃嘅介指仔~


由於天氣實在太熱,加上我地又有下場,所以六點幾就走啦~
 

我入嚟迪迪尼咁多次,都未曾試過做訪問,今次終於都試到啦!其實做訪問都係其次,我同小肥肥都係為左依啲小禮物呀..哈哈~


今日真係勁熱又勁晒,我地又行左好多地方,所以真係勁攰,對腳都好似唔係自己咁。不得不承認自己真係年紀大,行幾行就攰到想C咁...呵呵!

雖然我真係好想帶埋小小豬入嚟一齊玩,不過今日口咁嘅天氣,真係好在冇埋佢一齊嚟。因為我地大人都咁辛苦,何妨小小豬呢!所以下次都應該等九月或十月天氣冇咁熱先再帶佢入園玩啦!

沒有留言:

發佈留言