2011年8月27日星期六

驚喜飯局

23 AUGUST 2011(TUE)

今日約左三位妹妹食飯局,因為糖糖同另一個同事係今學學期就離開學校,有一個好嘅發展,所以就約埋之後已經離職嘅同事,四個人食飯敘吓啦!

今次我地去左銅鑼灣間風月堂食~


依間我地係第一次去,個環境都真係幾舒服,又唔趕人走,所以都幾好。我地ORDER左一個PIZZA,一個鵝肝炒飯同埋三文魚意粉,都只係一般~

 
不過佢啲甜品真係勁好味,我地ORDER左四份甜品,每一份都好味之餘,個賣相仲好靚添~



其實今日主要目的都係為兩個妹妹有新發展而去敘一敘,不過估唔到ZOE為左我地三個八月生日嘅壽星準備左一個生日蛋糕,真係好驚喜,依一個亦都係我今年第一個切嘅生日蛋糕,雖然只係三分一主角,不過我都已經好開心啦~

 
除左蛋糕,仲有禮物添,依兩份就係ZOE送俾我同小小豬嘅生日禮物~
]

 
另外糖糖都有送生日禮物俾我同小小豬添~

 
今個飯局之後,都唔知幾時先再有機會見可以再約埋一齊食飯敘吓 (相信糖糖會多啲)。希望佢地三位妹妹係新環境都可以一樣開開心心,順順利利啦!

沒有留言:

發佈留言