2011年8月8日星期一

青衣城的藍精靈

6 AUGUST 2011(SAT)

離開左迪迪尼,我地又轉戰另一個地方,就係去青衣城搵藍精靈啦!

其實上次同小肥肥入迪迪尼之後,我地都想過埋去青衣城,不過因為當時小小豬玩到實在太攰,所以最後都去唔到。今次雖然我都玩到攰攰地,不過有得去影相我又點會放過呀!

係迪迪尼行到又攰又餓,我地當然係先去食DINNER先啦。原本都打算去食日本嘢,不過勁多人排隊,所以最後我地貪方便去左唔洗排隊嘅SPAGHETTI HOUSE啦~

啲嘢真就真係好一般,尤其係個甜品,個品總係怪怪咁,所以我都食唔到。不過個蝦花邊麵就幾好食,可以同大家推介一吓呀!

食飽飽就有精力去影藍精靈啦~






 

其實我地仲影左好多相,不過因為用左小肥肥部相機影,所以暫時同唔到大家分享啦!

啲藍精靈真係好得意,最衰就係入場只有十分鐘,時間真係唔多夠。我地都係因為捐左兩次錢,先可以影得晒呀。
 

沒有留言:

發佈留言