2011年8月20日星期六

KINSEY@MY BB STUDIO

16 AUGUST 2011(TUE)

隨住日子一天一天咁過去,小小豬就越嚟越大個仔(我指係佢個樣),真係可以話都已經冇乜BB樣,所以就成日都數依個有少少BB樣時,去影啲造型照,等留為一個紀念。

恨左好耐、又等左好耐,終於等到大肥豬答應(因為大肥豬成日都怕啲造型衫會DIRTY,怕小小豬著左會敏感,所以一直都唔太建議我去影),又搵到一間有朋友影過都話幾好嘅STUDIO,所以就係今日同小豬媽一齊帶小小豬去玩啦!

幫小小豬BOOK左個套餐係有四個造型,原本個職員都再SELL我加多啲錢可以有多個造型,不過因為知道以小小豬狀態都應該冇可能應乎到,所以都冇加到,維持四個都夠玩啦!

第一個造型....洗白白LOOK~
 

 


第二個造型....野人LOOK~
 
 



第三個造型....西瓜LOOK,依個係小豬媽揀,真係勁似女仔呀~
 




最後一個鴨仔造型,原本我都打定輸數依個會影得唔靚,因為小小豬又怕熱又唔鐘意戴帽。不過出奇地依個造型係咁多個入面影得最靚,最鐘意依個呀~
 
 


其實都唔只咁少相,一共有七十幾張,不過好難一次過POST晒出嚟。所以如果大家有興趣睇,可以去依個ONLINE相簿睇啦:http://photo.mybb.hk/KinseyNg
 
睇完記得要讚小小豬呀...哈哈哈!

整體上我都覺得依間幾好,都算幾乾淨,攝影師哥哥都幾好。最好就係可以即日拎相,唔洗等嘛!

不過影埋依一輯相,相信暫時都唔會再帶小小豬去影樓啦,因為大大話話都已經影左一輯造型同兩輯家庭照,我都已經好滿足。或者等明年小小豬二歲時,我地再去影樓影家庭照啦!

沒有留言:

發佈留言