2011年8月14日星期日

第九次健康院@一歲仔去打針

12 AUGUST 2011(FRI)

過左小小豬一歲生日之後,又係時間去健康院打一歲針啦!

今日我地一早就去健康院,所以都唔算太多人,都唔洗等太耐就可以去磅重同見姑娘。

今次見姑娘除左問左一啲平日飲食同說話能力問題之外,仲做左手仔能力測試,整體上小小豬嘅表現都幾好,好多都部分都係合格,不過因為係拎起星星餅嘅測試入面,有幾次小小豬都係將手指公收埋,只係用食指嚟拎起粒餅餅。姑娘話為安全起見,叫我地兩個月後再去見佢地,睇吓有冇改善。其實我都唔覺得有問題,不過有人跟進吓都係好事,所以兩個月後又要返嚟啦!

之後我地就等見醫生,原本都唔需要,不過因為我地發見小小豬對蛋係有敏感,食完蛋之後都又會起濕疹,但今次其中有一支針係有蛋嘅成份,所以要見吓醫生睇吓打唔打得。 醫生問左小小豬嘅病徵之後,都係決定唔好打住,寫左封信轉介左我地去聯合兒科,到時再由佢地醫生決定。

原本我都唔願意,因為我總係覺得小小豬個情況唔係佢地講到咁嚴重,不過大肥豬話小心都係好事,所以就又要搵日去聯合啦!

由於有一支針唔打得,所以今次都只係打一支。依個小小豬一入到姑娘房,之後我將佢抱實係個心口時,佢就已經喊定先,不過我知佢喊唔係因為痛,係因為佢唔鐘意俾人捉住。當行出個房門時,已經冇喊,仲識得同大肥豬開心咁玩,真係俾佢激C呀!

原本都以為打完針之後就走得,原來我俾抽樣抽中去做中文大學有關流行性感冒嘅調查,所以又要等多一陣先走得。不過原來做問卷調查都有好處,就係佢地送左張COUPON俾我,真係好攪笑呀~


離開左健康院之後,大肥豬就即刻拎封轉介信去聯合排期。嘩....一排之下要去到九月底先可以去見醫生,真係誇張呀!

唉....依家真係唔知幾時先可以打到嗰支針,希望唔洗又要再等好耐啦,因為總覺得針係要跟進度嚟打,遲打真係怕會有問題呀!

沒有留言:

發佈留言