2011年8月6日星期六

VMV 給我的生日禮物 + 試用分享

4 AUGUST 2011(THU)

早前成為左「VMV 零敏感試用大使」之後,去左佢地銅鑼灣分店領取試用物品時,佢地職員即時安排埋我JOIN MEMBER。開頭都以為JOIN MEMBER只係KEEP低我地嘅資料,唔會有其他優惠。點知...前日收到佢地SMS,叫我去拎份生日小禮物呀!

今日放工要出一出銅鑼灣拎嘢,所以就順路上去拎埋份小禮物。開頭都以為係啲其他產品嘅SAMPLE試用裝,不過原來唔係,係一支零售版唇膏嚟呀~


個色雖然就沉左啲啲,不過薄薄地塗左上咀又幾OK哦(免費嘢就唔好要求咁高啦...哈哈)。

之前都有好多公司係生日月送啲禮物嚟,不過好多都係一啲細細件嘅SAMPLE,又或者係啲要買滿幾多錢先可以用到嘅COUPON,有時真係用唔著呀!

今次收到VMV依一份生日禮物,到真係覺得幾窩心。雖然未必真係用得著,不過起碼係送一件實物,感覺真係唔同啲呀!

所以真係要再一次多謝VMV呀!

講起VMV,之前試用佢地個Boo Boo Balm,等我都分享吓試用感先。

我地都試用左大約一個星期,整體上都覺得效果幾好。前幾日,當小小豬咀角出左濕疹粒粒時,我就開始用Boo Boo Balm幫佢塗,當然唔係一塗即消,咁我就開始早晚塗上。幾日之後,發現啲濕疹明顯有改善,已經消左好多啦!

由於小小豬四肢嘅關節位都有少少濕疹,佢又未到好嚴重嘅地步,只係好『鞋』咁,所以我都有係洗白白之後,於關節位塗上Boo Boo Balm,用左幾日左右,依家都開始冇咁『鞋』,所以我都會KEEP繼續用,等小小豬可能快啲做返一隻『滑滑豬』呀!

除左俾小小豬試用之外,我都有試呀,我就當用作潤唇膏,係晚上睡前薄薄地塗上一層,當唇MASK嚟用。用後發現佢真係幾潤,起碼第二朝起身個唇唔乾,唇紋仲減少左啲添。

另外,早係拎試用品時,職員姐姐俾有三張$100 CASH COUPON,如果大家有興趣想要嘅話,咁就留言通知我啦!



 

沒有留言:

發佈留言