2011年8月8日星期一

SOGO FACE拍攝中

7 AUGUST 2011(SUN)

期待已久嘅SOGO FACE終於今日去影啦!

講真,其實我對依輯相都幾抱期望,因為見到好多去影完返嚟嘅朋友仔嘅相都好靚,個個小朋友都笑得好自然,加上依間都算係大公司,所以都有啲信心。

雖然我係好期待,不過自上次影過第一次STUDIO之後,我真係唔敢抱太大期望。因為當攝影師哥哥同我地影相時,依個小小豬成日都扮COOL,只係識CHOK樣,點引都唔笑,反而影完張相先嚟『月亮眼』,你話係唔係激C呀!不過今次我地同埋小豬媽一齊去影,希望會好啲啦!

由於今日都算幾多人影,所以都要等一陣。係等嘅時候,依個小小豬精力勁充足,係張椅上自己同自己玩得好開心,嗰一刻真係好想講:仔仔,你留返啲精力影相用啦~

今次有兩位哥哥幫我地影相,一位負責影,另一位就負責引小小豬笑。佢地兩個真係好專業,用左好多方法引小小豬笑,又走嚟走去咁搵個最靚嘅位置嚟影我地。雖然我見唔到,不過小豬媽係前面睇到時,話見小小豬影相時都笑得好燦爛呀!

哈哈….依一PART 唔洗我地幫手,所以偷影左一張,睇吓兩位哥哥幾落力同小小豬影~


今日影嘅相雖然冇上次咁多,我地影左大約一個幾鐘,不過今次好玩好多,有攝影師哥哥教擺溫馨POSE,又有啲走嚟走去,所以當我地影完之後個人都勁攰。
 
嚟緊過兩日就可以去揀相,小豬媽有時都偷睇攝影師哥哥部相機,話整體上都應該比第一次去嗰間靚啲。

依家真係好心急,好想快啲到揀相日。不過我都會以平常心面對,因為『希望越大、失望越大』嘛,依句說話對我嚟講真係萬試萬靈呀…哈哈!

沒有留言:

發佈留言