2011年8月24日星期三

1ST CPDA

19 AUGUST 2011(FRI)

今日第一次帶左小小豬去返PLAYGROUP,開頭我仲以為全班同學仔都係一齊開始第一堂。原來佢地個COURSE係循環制,所以好多同學仔都已經上過幾堂,不過因為今次係循環嘅第一堂,所以我地就JOIN到啦!

一入到課室,導師就俾啲玩具玩吓,等佢地WARM-UP吓
依個小小豬完全唔怕羞,一見玩具就爬去玩啦~


係玩嘅時候,啲同學仔就分批返嚟,依班係全男班九人一齊上堂,依班係FOR 12-15個月,所以好多同學仔都已經識行,最細嗰個就應該係小小豬啦!大家一齊玩左一陣玩具,就開始上堂。不過就係開始上堂嘅時候,小小豬真失禮,開左大大添,所以要即刻出去清潔同換衫。

我地用九秒九時間就幫小小豬整理好,返入去課室繼續上堂。

第一PART,導師就同小朋友唱遊郁吓手仔、腳仔,同埋教佢地指出眼睛位置~


依一PART因為我地中途入課室,所以小小豬唔太專心,做得唔係咁好!

第二PART就係叫小朋友係個紙巾盒入面拎起條紗巾,之後家長就同佢地PEEKABOO,仲叫佢地同朋友仔握手識新朋友~



依一PART小小豬表現幾好,都叫做識得拎張紗巾出嚟,同埋好肯去同朋友仔握手呀!

第三PART就係行路,導師俾唔同物質嘅物件叫小朋友赤腳行,等佢地行路時接觸一吓唔同感覺~

依一PART開頭我都好擔心,因為始終小小豬仲未識行,所以開頭我都好擔心佢會完成唔到。不過慢慢扶住嚟行,行吓行吓又真係幾好,仲越行越得戚呀!

玩左一陣就食餅仔時間啦,估唔到到有茶點呀~


其實食餅餅就係其次,導師話主要都係訓練小朋友用匙羹拎餅餅,同埋等齊人先開始食。依個為食小小豬都叫做OK啦,阻佢偷食兩次,都冇發睥氣,最後都叫做可以等埋其他小朋友一齊食啦!

最後一PART,就係將啲長通粉放入個水樽度,以訓練小朋友專住力同手指靈活。不過因為小小豬開始攰扭眼訓,所以要食奶咀啦~


雖然係開始扭眼訓,不過小小豬都好專心咁完成個習作,教左兩三次就識得自己放手將通粉入個樽度。依個小小豬真係好攪笑,想將啲長通粉想塞入口,真係俾佢笑C呀!

之後,導師係同家長講解今日活動時,又係玩具時間。依個小小豬有得玩就會精神返啦~

今日係第一次返PLAYGROUP,不過小小豬表現都唔錯,完全冇怕羞又唔怕生保,成日都爬嚟爬去,好似想去發掘新事物咁,就連導師都有讚小小豬依一點.....哈哈!

沒有留言:

發佈留言