2011年8月3日星期三

K'S FAMILY@MITSUKI STUDIO

31 JULY 2011(SUN)

今日係小小豬嘅農曆一歲生日,我地帶左佢去做一件好特別嘅事,就係去左STUDIO影我地第一輯嘅家庭照啦!哈哈..其實係BOOK嘅時候,我都唔知道今日係小小豬嘅農曆生日,只係剛好嗰日有期就約嗰日呀!)

依輯相係早前見團購網有優惠套餐,見百幾蚊就可以去影,所以就咪又JOIN埋一份,諗住去去影啲三口子嘅溫馨相啦!除左覺得平之外,其實另一個目的就係等小小豬先影左一次,等佢熟悉左係STUDIO影相嘅環境,到我地去影SOGO FACE影時,可以有好嘅表現得好啲!(唔好意思.....始終都係對大公司有信心啲)

今日原本我地BOOK左兩點開始計影個半鐘,不過因為我地之後個BOOKING取消左,所以攝影師哥哥有好多時間,幫我地影左好多相,我地影左大大話話都有成兩個幾鐘,連埋最後即時揀相,最後成六點鐘先走呀。

由於係即時拎相關係,所以就即刻可以同大家分享啦!我自己都勁開心,開頭仲以為要等多成個星期先有相睇,估唔到咁快手,唔洗心掛掛嘛!

先嚟第一個PART~


勁鐘意依一張,好似好SWEET呀~

LULU妹都有同我地一齊去影,睇佢同小小豬影得幾開心~


第二PART係我最鐘意,因為係親子裝,同埋影左好多三口子溫馨相呀~


睇吓大肥豬同小小豬玩得幾開心~



我都唔弱,同小小豬玩得開心,佢仲不停錫錫我,真係勁冧呀~




最後一PART,到小小豬SOLO,不過我好鐘意依個佈景,好靚呀~


依輯相整體上都OK,我有好幾張都好鐘意。其實攝影師哥哥都冇指定要我地擺乜POSE,任由我地發揮,可能係咁情況下,就可以影到啲自然相啦!全日唯一唔好嘅就係小小豬唔合作,雖然都唔算好扭計,只不過就扮晒COOL唔識得笑,真係俾佢激C呀!

沒有留言:

發佈留言