2009年5月1日星期五

大肥豬新玩意

01 MAY 2009 (FRI)

今日係放假第一日,我就已經大出血,就係.......送左份大禮物俾大肥豬,當係提早嘅生日禮物(不過其實大肥豬係六月生日,真係早左好多呀....哈哈)。

今日出旺角行街街原本都係大肥豬話買衫俾我,等我有新衫去影相。

可以係假期關係,成條街都迫滿晒人,攪到我到冇晒心機,所以我地就轉戰金魚街啦!

我地次次行金魚街都會去睇魚缸,因為由未搬入新屋時大肥豬都已經好想養金魚,不過次次睇到睇唔啱心水。但今日竟然俾大肥豬睇到個又啱心水又抵抵地嘅魚缸,所以我地考慮左一陣....就決定買。

原來養魚都真係好多嘢,所以我地除左買魚缸之外,又買埋多配件,再買左兩條金魚仔,大包細包咁返屋企。

一返到屋企大肥豬就即刻開工啦!

原來都要好多步驟,首先要用魚鹽浸魚缸一個鐘~

之後開晒所有儀器加幾滴藥水開一個鐘~

之後就可以放金魚啦~

睇吓魚仔游得幾開心~

其實我地係打算養八條金魚,不過因為新缸關係,唔知會點,所以買住兩條先,等遲少少再買過。

哈哈...最開心嗰個當然係大肥豬啦!

沒有留言:

發佈留言