2009年5月21日星期四

小豬媽的舊曆生日

21 MAY 2009 (THU)

今日係農曆四月廿七日,正是小豬媽嘅舊曆生日。

一向我地都係新曆生日先約埋一班小豬媽朋友去酒樓食飯慶祝,好少慶祝舊曆生日。

不過係前幾日同小豬媽TEA嘅時候,佢就講過吓係今日舊曆生日。就係咁,我就決定今晚返屋企同小豬媽食個開心舊曆生日飯啦!

今日除左我地一家之外,仲有姑姐一齊食飯,真係好熱鬧啦!我地個晚餐都好豐富,小豬媽仲煲左個我至愛嘅青紅蘿白豬骨湯添~

係咁多樣餸入面,其中依個芝士什菇西蘭花係我煮呀,大家都讚好味,真係勁開心呀~

生日哦....又點少得生日蛋糕呢!依個生日蛋糕係我地俾小豬媽嘅少少驚喜,因為之前完全冇講過話會買蛋糕同佢慶祝呀~

今日就食住蛋糕先,等新曆生日先送份大禮物俾小豬媽啦!哈哈~

沒有留言:

發佈留言