2009年5月9日星期六

奶奶失蹤記

09 MAY 2009 (SAT)

原本計劃左今晚我地同奶奶三個人出觀塘嘅鋪頭食齋,不過唔知點解放工見到大肥豬之後計劃有變,冇端端大伯同姑奶佢地都一齊JOIN埋,攪到原本由三個人變左九個人一齊食飯。

咁多人食飯,冇理由要大家陪我食齋,所以最後就入左將軍澳一間酒樓食飯啦!

食完飯見時間尚早,所以就係新都城行吓街。行行吓,竟然俾我見到有太平清醮嘅平安包電話繩,見唔算貴,所以就買左一對俾我同大肥豬。最衰買唔到白色,不過唔洗入長洲都買到,已經開心啦~

一直都平安冇事,不過當我地係二期個大堂嘅美食攤位買完包花生糖之後,竟然唔見晒其他人,行左個圈都唔見,所以就打俾姑奶問。原來佢地過左三期睇傢俬,所以我地咪慢慢行過去JOIN佢地。

點知,當我地見到佢地嘅時候,發現唔見左奶奶,問大伯同姑奶都唔知佢去左邊,奶奶又冇帶電話,又唔知佢係乜事唔見左,之前奶奶又講過佢對腳唔係太舒服,所以都真係驚驚地。

因為大伯佢地買緊梳化,所以我就同大肥豬就四周圍行,周圍搵啦!

我地由三期搵到二期,再由二期去番三期,可以話係成個新都城行左好幾十個圈,但都係搵唔到,最後我地搵埋商場職員開咪搵(我都係第一次開咪搵人,諗番都有少少唔好意思呀),都搵唔到,你都唔好話唔驚。

隨住大伯買完梳化,我地又搵左成個鐘,都係冇結果,佢地估奶奶可能自己返左屋企,所以我地就離開將軍澳啦!

係搭地鐵返屋企途中,我同大肥豬都仲係擔心,所以我地就決定番奶奶屋企等。

好在,係奶奶屋企樓下就見到佢同緊朋友傾計。一見到佢就即為放心晒,之後陪佢係屋企坐陣,先返屋企。

唉...經過今次個經驗,下次再有咁多人去街嘅時候,都係寸步不離咁跟實奶奶,希望唔好再發生依啲驚人事件啦!

PS:係我搵奶奶途中,隱約聽到好似有人叫小肥豬,所以我估可能係有BLOG友仔見到我。不過當時我係擔心中,所以冇理會,希望嗰位BLOG友仔唔好介意啦同埋唔好俾我個傻樣嚇親啦!

沒有留言:

發佈留言