2009年5月17日星期日

滋味晚餐

17 MAY 2009 (SUN)

今日一早就俾小豬媽嘅電話嘈醒左,原來係小豬爸想約我地今晚入去石澳食泰國菜。

哈哈...有得食我當然唔執輸,所以同大肥豬下午食完LUNCH之後就返小豬媽屋企等出發啦!

見時間尚早,所以小豬爸就先車我地入赤柱行左一陣。由於之前都係赤柱影過相,所以今次主要都係陪小豬媽佢地行吓。

時間差唔多啦,我地就向石澳出發食晚餐啦!

今次我地就係去左依間食泰國菜~

係等食嘅時候,當然影吓相啦~

玩完一輪....開餐啦~

真係樣樣都好好味,尤其個咖哩蝦同芒果糯米飯,真係好味都唔識形容呀!

今日食左一個既開心又美味嘅晚餐,真係好滿足呀!

沒有留言:

發佈留言