2009年5月4日星期一

重臨香港公園

03 MAY 2009 (SUN)

由於尋日失望嘅攝影之旅,所以今日大肥豬就建議同我再去影靚相補數。

依個地方對我地嚟講都好有意義,對上一次嚟依個地方就係十七個月前,就係我地註冊嘅地方....香港公園啦!

一入到香港公園,就即時令我諗起結婚當日好多片段,原本想係我地影婚紗相位置影相,不過因為太好人係嗰啲位置影,所以影唔到添。

今日雖然留係公園時間唔耐,不過都好開心影左好多靚相呀~

最開心嘅係...今次終於拎腳架去係有用,可以影到好多靚合照啦~

真係好鐘意係瀑布前依幾張,依幾張大肥豬唔知係部單反機SET左啲乜先影到個流水咁靚,又係時候俾個叻佢啦!哈哈~~

整體上香港公園真係一個好地方,所以我地已經決定會再嚟影過,再回想結婚當天的情景....嘻嘻。

沒有留言:

發佈留言