2009年5月26日星期二

又嚟煲韓劇時候

25 MAY 2009 (MON)

係前排放假嘅時候,起身開電視就睇到無線播緊黃真伊依套韓劇,睇左一集後,又覺得幾好睇哦,演員著嘅衫同成個場景都靚。可能我鐘意中國舞關係,所以我覺得最好睇嘅係佢地跳舞嘅情節。不過由於個播放時段又係早上,所以都冇得睇啦!

睇完嗰一集之後,成日都想買番套依套劇嚟睇,好想知個結局係點,不過唔知係唔係版權問題,依家少地方有韓劇買,好多地方都改晒買台劇同大陸劇,所以都一直買唔到。

今日去我買開碟嗰間鋪頭問佢有冇,原來佢將啲韓劇收埋晒,要問佢先有得買呀!早知就早啲問佢,咁我就可以早啲有得睇啦!

剛好今晚大肥豬又要OT,所以我就可以霸住個電視嚟睇碟~

今日睇左兩集,都係仲講緊主角個少年時期,女主角仲未出場,不過都幾好睇,就連返嚟睇左少少嘅大肥豬都話幾有劇情,讚好睇添。

之前佢講過叫我唔好搵佢一齊睇依啲女士戲,不過相信嚟緊日子佢都係會陪我一齊睇啦....哈哈~

雖然依家先嚟睇依套劇好似OUT左少少,不過好睇嘅劇集又點可以錯過呢?相信依幾晚我都一定會好忙,因為睇完柴九之後就要睇真伊啦!呵呵呵~~~

沒有留言:

發佈留言