2009年5月19日星期二

大肥豬炒飯

19 MAY 2009 (TUE)

今晚真係乖啦...因為又嚟煮飯仔,不過今餐依樣餸都係第一次煮呀!

依個就係我地嘅今日晚餐~

哈哈....我地今日個主菜就係炒飯啦!

其實大肥豬係好鐘意食炒飯,成日都叫我整,但我都未試過炒,所以一直都唔敢試。見大肥豬講左咁多次,好啦...就試吓整啦!

不過見係第一次整,所以唔敢買啲貴材料,用普通嘅腸仔、火腿、什豆試吓先,諗住就算失敗左都冇咁慘嘛....哈哈!

係我開始炒飯嘅時候,大肥豬突然走入廚房,話要炒埋一份,之後就直頭搶左我個鑊鏟不停炒,所以話...依碟炒飯係大肥豬出品,不過冇我教路佢又點識炒呢~

我地第一次炒飯又真係唔錯,係啲飯好似唔太乾身,不過第一次嚟講都唔錯,都算成功啦!既然成功,下次等我買啲海鮮返嚟整個海鮮炒飯先得。

沒有留言:

發佈留言