2009年5月16日星期六

突然的南蓮園池

16 MAY 2009 (SAT)

今日原本我有個好好嘅節目,因為大肥豬有事所以我去唔到,都有少少唔開心呀!

當陪完大肥豬做嘢之後,大肥豬就話見我著得靚靚,所以就提議同我去近近地嘅地方影相補數。

嘩~~~去影相哦,我當然冇問題啦,就係咁...大肥豬就帶左我去鑽石山嘅南蓮園池啦!

其實依個地方之前都曾經去過,不過當時都只係行左一陣同埋未有單反機,所以影相唔多,今次終於可以慢慢影啦~


係見到個小瀑布嘅時間,大肥豬都唔知幾開心,因為又可以影依啲動感水流相哦~

係南蓮園池影完相,我地過左去志蓮淨苑行吓。不過覺得係佛門聖地,影相好似唔係咁好,所以只係門口影幾張當到此一遊啦~

沒有留言:

發佈留言