2009年5月10日星期日

母親節的晚餐

10 MAY 2009 (SUN)

原本係約埋幾位大伯同奶奶食飯慶祝母親節,不過佢地都突然唔得閒,所以最後得番我地同奶奶三個人食晚飯。

今晚出街食飯都係又貴又有排等位,既然係得我地三個,所以大肥豬就建議留係屋企煮飯俾奶奶食。

我當然冇所謂,所以食完LUNCH之後就同大肥豬拍拖去街市買餸啦!

經我係廚房閉關一陣,我地個晚餐就完成啦~

蕃茄薯仔排骨湯~

西芹炒肉片~

梅菜蒸魚腩~

蒸水蛋~

可能都唔係第一次煮飯俾奶奶食,所以都唔再緊張,只係擔心啲餸唔啱奶奶食。

好在大家都滿意我今日依餐,奶奶仲讚我個蒸水蛋蒸得夠滑添,真係聽到個心都飄飄吓呀!哈哈~~

同場加映:
係我地送奶奶走嘅時候,見到有新款史迪仔扭蛋,大肥豬竟然俾我去扭,仲幫我扭到個最鐘意個款添...哈哈~

沒有留言:

發佈留言