2009年5月8日星期五

終於搵到啦

08 MAY 2009 (FRI)

由於今日放工要出旺角整啲野,當然又借機約埋大肥豬去行街食飯啦!

雖然今日個心情都仍未平覆番晒,不過有得SHOPPING就點都會有心機。哈哈~~

當我行過間首飾店時,竟然俾我見到條恨左好耐嘅手鐲,就係一條有噹噹嘅手鐲,見到隻鐲...真係考慮唔夠幾分鐘就買左~

其實我係一個噹噹狂徒,任何噹噹嘅飾物都勁鐘意,曾經試過買過一條手鏈係成串噹噹咁,嗰時仲成日俾大肥豬笑我扮細路仔添。

之前都買買埋埋好多噹噹手鏈、腳鏈咁,但好多都已經斷左,所以好耐都冇戴過噹噹首飾。加上近依幾年我都好少見到噹噹首飾,就算有....都真俾小朋友戴,俾大人嘅真係好少啦!

所以一見到又點會唔心動,好在有拆扣,如果唔係又大破產。不過見到心頭愛,貴少少都值得.....呵呵~

沒有留言:

發佈留言