2009年5月7日星期四

和民聚一聚

07 MAY 2009 (THU)

今晚又約左小M同小賢嚟個靚太飯局聚一聚啦!

我地今次又去左APM食和民。其實都係貪嗰度可以慢慢坐、慢慢傾,仲有就係知道DBS信用卡又有優惠嘛!

上嗰幾次嘅聚會小賢都JOIN唔到我地,所以我地都好耐都冇見佢,所以係時候約佢出嚟俾我地見吓啦!哈哈~

我地成晚邊食邊傾,唔知點解總係有多傾唔完嘅話題,乜都傾得一餐,由七點幾開始傾.......傾都成十點幾先散,真係開心呀!

原本我今日係放工時都發生左大插曲,攪到心情真係唔係幾好,DOWN DOWN地,不過一見到佢地就開始心情好好多,食左一個好開心嘅飯局之後,都將所有唔開心野唔忘記左啦!

沒有留言:

發佈留言