2009年5月23日星期六

失敗的砵仔糕

23 MAY 2009 (SAT)

前幾日同大肥豬行過糕點鋪嘅時候,問我識唔識整砵仔糕。我之前都冇整過,所以就唔理佢繼續行啦!

哈哈....大肥豬都好少主動叫我整小食俾佢食,我次次整糯米滋、蛋糕仔,佢都係一粒起兩粒止。唔係我整得唔好食,只係佢唔太『好』依幾樣嘢食。

難得佢想食,我當然要試吓整俾大肥豬食啦,終於今日就整左我第一次嘅砵仔糕啦~

始終都係失敗左,食落個味係唔錯,大肥豬仲話有啲似街買嗰啲,但個質感唔知點解粉粉地,一啲都唔實。

我都已經照住個食譜嚟整,都唔知係乜問題,唉....望住依幾個失敗嘅砵仔糕,都攪到唔係幾開心呀!

不過...我唔會放棄,既然買晒材料,我一定會再試,希望下次成功啦!

沒有留言:

發佈留言