2009年5月14日星期四

換新衫

14 MAY 2009 (THU)

今日我著左一條靚靚白色花點連身裙,係同小豬媽TEA嘅時候,都大讚我條裙仔靚啦!

由於今晚返左小豬媽屋企食飯,所以我地就一齊買完餸返屋企。

當返到屋企時,係我地坐係梳化休息嘅時候,小豬媽同小豬爸講我條靚裙時,小豬爸就講左一句:唔好諗,條裙唔啱你啦!

就係為左依一句,小豬媽就拎左一條佢新買嘅衫仔俾我著住先,之後就叫我換左條裙仔出嚟俾佢試。

係依個時候,我同小豬媽都分別換左衫,大家分別著左上身都覺得幾好睇哦,所以小豬媽就提意同我交換衫仔啦!

難得小豬媽鐘意,我當然冇所謂啦!我仲好添,因為用條著過二次嘅衫仔就換左件全新衫仔,有著數呀!

依件就係小豬媽換俾我嘅衫衫,係唔係好靚呢!哈哈...

沒有留言:

發佈留言