2014年4月2日星期三

試用:Phyris皇牌三寶

1 APRIL 2014(TUE)

話說我早係二月時,參加左Phyris主辦嘅『Making up to your skin』Blogger Event(請按此),得到三支Phyris皇牌產品試用。

不過,真係唔好意思,我都已經差唔多用晒,但都未分享個試用結果,就等我依家同大家分享啦~
Picture

緩釋胜肽抗紋精華~
Picture

上次Event都介紹過,支抗紋精華係今年Phyris嘅重點推介,主要是針對面部紋理及鬆弛兩大衰老徵兆,可以加強肌膚持續代謝更新, 有緊緻功效,讓肌膚瞬間回復緊緻幼滑,重現年輕膚質。

滴管式設計,方便控制份量~
Picture

似閃閃的液體,但塗在肌膚上,閃閃的精華於輕輕按摩之後,即時被肌膚所吸收同時亦充滿光澤,唯一缺點就香味比較濃左少少~
PicturePicture

我於早晚潔面及爽膚後,取出數滴PHYRIS 緩釋胜肽抗紋精華,均勻塗於面部及頸部,用指尖輕輕按摩至完全吸收,再塗上早前試用嘅淡斑乳液(請按此),咁就完成每日簡單護理啦!

我覺得緩釋胜肽抗紋精華,性質比較清爽不太黏膩,同時亦感到很水潤,而且皮膚亦變得有彈性。

此外,上次化妝師Will Or都提及過可以將緩釋勝肽抗紋精華跟粉底混合,所以我都有用此精華溝BB CREAM使用,我覺得都真係唔錯,除左令BB CREAM更加貼服之外,仲覺得皮膚一整天都好滋潤呀~
PicturePicture

Time Defense Mask 逆時抗皺面膜~
Picture

有效保護皮膚免受游離基及其他外來刺激侵害,促進細胞再生及於極短時間內為缺水、缺油肌膚補充所需養分,修護及滋養肌膚,保濕鎖水、紓緩受壓皮膚;同時,可限制膠原蛋白流失以減淡皺紋、收緊皮膚,令皮膚回復幼滑富彈性。

雖然平日我都因為方便,比較多用PAPER MASK,但其實我個人係比較鐘意用清洗式MASK,感覺好似貼面啲同埋可以係某些嚴重位置分量加重,令效果更加好嘛!

白色乳霜狀,看似好像好實,但其實係非常易推,很快被皮膚吸收~
PicturePicture

由於我皮膚都屬於非常乾,所以我一星期使用兩次,於洗面後塗於面部約20分鐘,然後用温水清洗,之後就再塗上精華及乳液

基本上我覺得非常保濕,皮膚即時感覺好滋潤,而且變得柔軟及有彈性,同時亦有點收緊的作用。

Eye & Lip 逆時修護眼唇霜~
Picture

 蘊含活躍成分六胜肽為高科技肽,含有6種氨基酸及乙酸,功效有如肉毒桿菌一樣,可以迅即放鬆肌肉,減少因表情肌肉收縮或缺乏彈性而產生的皺紋或幼紋,但卻安全沒有副作用。同時,擁有各種珍貴成分如白茶、絲蛋白及鳶尾花精華可對抗游離基、保濕鎖水及促進細胞蛋白再生,持久使用可強效修護眼唇四周的脫弱皮膚,平伏皺紋。   

米白色乳液狀,質地輕盈,輕輕推就好快吸引晒啦~
PicturePicture

一粒黃豆份量的眼唇霜就可以用於雙眼及唇位,真係好方便。每日早晚於眼底及唇邊輕輕按壓,就可以預防及減淡細紋。

由於我一向眼部都比較敏感,曾經試過用某些眼霜令到眼皮發炎,自此就唔用眼霜了。今次試用之後,眼部都沒有不舒適嘅感覺,同時覺得好滋潤,眼部的周圍都不會感到乾乾的,乾紋都好似少了哦!

另外,我都有用嚟做唇膜,每星期於做面膜同時,厚厚的塗上一層作唇膜,感覺都好潤,紋好平淡了。

整體上我都覺得皇牌三寶都非常合用,三件產品的功效相輔相成的,持續使用肌膚就會慢慢地變好,長期使用應該會有更明顯嘅效果呀!

 

More information :
FACEBOOK:https://www.facebook.com/Phyris.HK

沒有留言:

發佈留言