2014年4月28日星期一

皇室堡40週年誕生祭

22 APRIL 2014(TUE)

我地去影完WTC豆腐人之後(請按此),我地當然唔少得去皇室堡影近期勁HIT嘅HELLO KITTY啦~
Picture

嘩...原來HELLO KITTY都已經40歲大,睇佢個樣都唔似哦...哈哈!為左慶祝係個重要日子,所以係皇室堡就舉行左一個小型佈置~
Picture

我之前已經睇左好多朋友仔嘅靚相,啲HELLO KITTY真係好靚呀!雖然都大型公仔就好似有五個,不過個個都好大又靚,所以我地恨左好耐嚟影相呀!

可能我地都算係晚飯後時段嚟,個個都係食完飯嚟影,所以都有好多人呀。不過唔理咁多,一於排隊影影影啦~
Picture
PicturePicturePicture

影左一轉之後,小小豬又話想繼續影呀!哈哈哈...話個秘密俾大家知,其實小小豬都幾鐘意HELLO KITTY,因為佢係屋企都有一間KITTY小屋玩具,成日都拎啲KITTY嚟角色扮演呀~
PicturePicturePicturePicture

大堂除左有幾個HELLO KITTY佈置之外,仲有一間限定品商店。不過因為都夜夜地,小小豬都有少少扭眼瞓,所以都冇入去八卦。等下次有機會先再去睇吓有啲咩特別嘅限定精品先~
Picture

場內啲HELLO KITTY真係好靚好得意,所以如果係HELLO KITTY FANS嘅朋友仔,一定要去皇室堡影一轉呀!

沒有留言:

發佈留言