2014年4月19日星期六

三月人氣探險家

16 APRIL 2014(WED)

尋晚係收箱收到一份好特別嘅禮物,就係香港特搜網送上三月人氣探險家嘅禮物呀~
Picture

哈哈...其實真係估唔到可以成為佢地三月人氣探險家。不過最估唔到就係特搜網除左為我地送上証書作小小紀念之外,亦為我地準備一份咁有心思嘅禮物~
Picture

係一套十二張印有BLOG名同網址嘅POSTCARD嚟呀~
PicturePicturePicture

依啲相都係我三月份嘅網誌揀出嚟,好啱我心水呀~
PicturePicturePicture

係度真係要非常SEEWIDE香港特搜網,仲有佢地一班咁有心思嘅編輯。依啲小禮物就正正代表你對我地嘅心思,物輕情義重,真係令我們很感動呀!

哈哈...有大家嘅支持都係我寫BLOG嘅動力,所以為左答報大家,我要繼續努力寫好我個BLOG,繼續同大家分享我地這一家的開心傻事啦!

沒有留言:

發佈留言