2014年4月14日星期一

零食新玩意- KitKat都焗得

12 APRIL 2014(SAT)

今日同小小豬去完整兔仔面具之後(請按此),行過759阿信屋當然好自然地入去八卦一吓,就係因為咁,我又買左一份好得意嘅零食,就係可以焗得嘅「焦糖布甸味KitKat」~
Picture

其實依執KitKat我係啲日本代購網都曾經見過,開頭仲以為唔知要等幾耐先可以引入香港,不過估唔到阿信屋啲速度咁快,仲做埋特價等我地有得玩呀~
Picture

包裝建議我們用1000W的焗爐焗2分鐘,不過我用光波爐個效果都應該差唔多啦~
Picture

依款KitKat比我地平日嘅係細粒啲啲,個味有少少似白朱古力咁哦~
Picture

始終都有朱古力成份,所以小小豬就試唔到,唯有俾佢拎一拎感受吓啦~
Picture

我用光波爐250度光3分鐘~
PicturePicture

哈哈哈...出爐啦...真係燶燶燶呀~
Picture

一打開個光波爐,已經FEEL到好香嘅焦糖味。不過就仲未可以食,要放涼一陣等朱古力變回固體先可以食呀~
Picture

個味道又真係幾特別,食嘅時候都算仲有微暖,而且口感脆卜卜,我一個人都可以食晒食四小條,所以都唔算太甜呀(不過就肥C啦)~
Picture

簡單幾分鐘就可以又玩得又食得,依家憑會員卡係19號前買都係$23,如果鐘意食朱古力嘅朋友仔都可以買返屋企玩吓呀!

沒有留言:

發佈留言