2013年11月10日星期日

試用:The Sweetcorn產品

8 NOVEMBER 2013(FRI)

埋嚟睇...埋嚟睇...有小小豬出浴照睇啦,睇佢玩泡泡玩得幾開心~
Picture

早前參加The Sweetcorn開幕後,收到幾件產品,返到屋企就開始即刻試用,依家可以同大家分享吓我嘅小小試用後感啦~
Picture

唔知係唔係受我感染,小小豬都好鐘意玩泡泡,之前都已經成日自己用啲淋浴露再加上海棉嚟整泡泡玩,所以依家有支咁方便嘅沐浴泡泡,當然係最啱小小豬啦!

Lavender & Chamomile Bubble Bath / 安睡寶寶泡泡浴 (每支售價港幣139元 (250ml)):泡泡浴能溫和地全面清潔寶寶嬌嫩的皮膚,持久的泡泡浴蘊含糖衍生物及燕麥提取物,具舒緩作用,溫和地潤澤肌膚。而氣味清新、性質溫和的薰衣草及洋甘菊,尤 如為寶寶吹奏安眠曲,浴後安憩入睡。此產品不用沖洗,盡享天然洗澡樂趣~
Picture

 只需要用少少,就可以有好多泡泡啦~
PicturePicture

啲泡泡都好實, 仲有好香嘅薰衣草味添~
Picture

平時沖涼時玩小泡泡,小小都已經好鐘意,今次仲沖埋泡泡浴,小小豬勁興奮,玩得好開心呀~
PicturePicturePicturePicturePicturePicture

玩完泡泡浴之後,再用泡泡輕輕擦身,再用毛巾抹走啲泡泡,咁就洗完白白,完全不用沖洗,依個真係好方便呀!

洗完白白,當然係要塗CREAM保濕啦!

依支Mom & Baby Cream完全好啱小小豬用,因為對濕疹皮膚有好有幫助呀!

Mom & Baby Cream / 紅疹拜拜潤膚霜 (每支售價港幣199元 (250ml)) : 提升媽媽及寶寶皮膚的保濕度:此產品獲得著名 Parent Tested Parent Approved (PTPA)2009年度殊榮,以表揚產品卓越質素。Mom & Baby Cream嶄新保濕成分,能改善並增強媽媽及寶寶的皮膚柔軟度。有機乳木果能舒緩肌膚因環境帶來的壓力,甜杏仁油和金盞花則可防止肌膚發紅,加上淡香的薰衣草和甘菊精油,令肌膚減少刺激,有效地解決皮疹、濕疹等敏感性的皮膚煩惱~
Picture

我自己都有試過,覺得都好滋潤,塗左上身都唔會覺得好笠。不過因為依支主力都係俾小小豬用,睇吓小小豬幾ENJOY我幫佢塗CREAM CREAM~
PicturePicture

小小豬雙腳嘅關節位就係比較嚴重嘅地方,天氣一有少少轉就會開始好痕痕,啲皮膚又會變"鞋",有時仲會"R"到甩皮添。

依家又係轉天氣時候,我同小小豬用左都有個幾星期,覺得個效果都幾好,係比較乾燥嘅日子,小小豬皮膚都冇變"鞋",所以都幾好呀~Picture

平日小小豬都會自己塗CREAM CREAM呀~
PicturePicture

最後一支試用嘅就係Body Lotion,不過因為小小豬集中用Mom & Baby Cream,所以就由我同大肥豬一齊試用啦!轉天氣除左小朋友之外,我都大人都一樣要保濕嘛!

Cotton Candy Soothing Body Lotion / 愛甜寶寶潤膚露:(每支售價港幣159元 (250ml))作為2012年兒童創意雜誌選出的最優質新產品,Cotton Candy / 棉花糖舒緩性身體潤膚露最適合於曬太陽後、冰冷天氣或任何運動後使用,有機配方含豐富維生素及舒緩作用,能溫和地滋潤孩子的乾燥皮膚,讓父母安心使用~
Picture

其實個質地同Mom & Baby Cream都係一樣,質地都好滋潤,唔會覺得好笠。依一款仲有好香嘅糖果品,都唔錯呀~
Picture

用左之後都覺得個身好潤,唔範得好笠,仲KEEP到好耐,基本上我每日都係塗一次(洗完白白塗),都覺得全日都好潤,身體唔痕痕啦~
PicturePicture

整體上我都覺得依一SET產品都唔錯,相信我用完之後都應該會再去買。同埋都可以試吓The Sweetcorn嘅其他產品(尤其係個防晒,因為我買過好多款俾小小豬都好似唔WORK),所以有機會一定要買嚟試呀!

最後,再一次多謝PR嘅安排,等我可以參與開幕禮之外,亦試用到合適嘅產品。

The Sweetcorn都有好多唔同種類嘅媽媽寶寶護理,大家可以去瀏覽佢地嘅網頁:http://www.sweetcorngroup.com/ 及FACEBOOK專頁:https://www.facebook.com/pages/The-Sweetcorn/

沒有留言:

發佈留言