2013年11月25日星期一

麥理浩夫人度假村

17 NOVEMBER 2013(SUN)

今日我地三口子又有新節目,就係跟主日學去旅行,去DAY CAMP玩啦~
Picture

其實今日小小豬有一個好有型嘅裝扮,不過係搭旅遊車去嘅時候,唔知仲乜小小豬竟然嘔起上嚟,仲嘔到大肥豬成身都係,好在都唔算利害,如果唔係都唔知點算啦!

一向唔怕搭車嘅小小豬都唔知點解突然暈車浪,所以一落車我地就要去換衫衫,嘔完嘅小小豬即刻謝晒呀~
Picture

休息一陣,小小豬就回覆狀態,有返精神去玩啦!

第一個目的地就係去玩跳飛機,有姿勢又有實際呀~
PicturePicture

之後就去左做手工 ~
PicturePicture

睇吓我地個製成品,都幾靚呀~
Picture

行過GOLF場,見剛好係入場時間,所以我地又入去玩吓啦!

其實活動主要係俾大人玩,但其實佢地都預備左一SET幼兒玩嘅GOLF工具,所以我地就可以同小小豬一齊玩啦~
PicturePicturePicturePicture

哈哈哈...小小豬都係第一次玩,不過可能之前都有聽到在場工作人員教我,所以佢都好似識玩咁,仲玩得好開心呀~
PicturePicturePicturePicturePicturePicture

行過見到有石春路,我地又去行吓。小小豬開頭都好有氣勢,不過行到一半就開始感受到石春路嘅威力,行到縮縮吓,好攪笑呀~
PicturePicturePicturePicture

到左中午食LUNCH時間,原本係有BBQ,不過經過上次同大肥豬同事BBQ發現小小豬都唔多鐘意BBQ,所以我地都冇JOIN,去左成個營地唯一餐廳食。

講真,啲嘢食又真係.....(不願志評),仲要好貴,我地依個咁簡單嘅LUNCH就成一百蚊,真係......唉~
Picture

醫飽個肚又開始玩,今次我地去玩壁球呀!小小豬之前去體育館都睇過係點玩,今次有得落場玩,佢仲唔興奮~
PicturePicturePicturePicturePicturePicture

最後一個目的地,就係去兒童館,其實入面都有好多嘢玩,不過小小豬最吸引嘅就係依個GAME~
Picture

平時去冒險樂園玩一次都要$8,今次係FEEL得嚟又可以任玩,小小豬仲唔大玩特玩....哈哈哈~
PicturePicturePicture

玩完之後,原來都係夠鐘,營內各設施都關閉啦,所以我地就休息一吓,食餅餅等旅遊巴返屋企啦~
PicturePicture

其實我地仲有好多設施都未玩,營內都仲有好多唔同種類嘅遊戲玩,不過因為時間所限,我地都玩唔晒,真係有啲可惜添。

大肥豬都話如果再有機會一定會再去依啲DAY CAMP玩,等小小豬接觸唔同種類嘅活動,多啲唔同嘅體驗呀!

沒有留言:

發佈留言