2013年11月28日星期四

開心小小豬

22 NOVEMBER 2013(FRI)

我今日屋企有開心事,所以就獲邀去食餐開心晚晏,睇吓小小豬笑得幾開心~
Picture

由於我都仍然係唔太俾小小豬食街外嘅食物,習慣左如果要出街食飯時,都一定係屋企同佢食左先,所以通常都係我地食晚餐時自己玩。

小小豬都係百厭豬,當然唔會肯乖乖就範,成日都攪攪陣,所以每一次出街都一家大袋細袋做準備,以備不時之需,等佢可以乖乖坐定定等我地完成晚餐。

不過,其實我地都知道咁唔係辦法,所以大半年前開始,都同佢訓練,每次都只係俾小小豬帶一至兩種玩具,希望可以訓練一吓佢嘅耐性。

經過大半年時間,其實小小豬都已經有好大進步,當然仍然仲有改善空間。

不過估唔到,今日嘅飯局小小豬都真係好乖,三個多鐘嘅飯局全程乖乖坐定玩車仔同糖仔,仲玩得好興奮添~
PicturePicturePicturePicturePicture

睇見小小豬開始有改善,慢慢進步,作為媽媽嘅我一定係非常開心啦!我相信小小豬佢自己都係都好努力發力中,相信好快就可以成為一個好乖又可愛嘅小朋友嚟呀!

加油呀...小小豬!

沒有留言:

發佈留言