2013年11月21日星期四

試飲:經典金寶湯 Campbell's Premium

13 NOVEMBER 2013(WED)

早前PR姐姐送左一款新產品俾我地試飲,將6款Campbell's Premium新推出嘅湯包化身成一個果籃,收到時真你特別開心呀~
Picture

金寶湯相信唔會有人對佢唔認識,我自己都係常客,因為我係好鐘意飲湯,所以屋企總係買返幾罐看門口,等我想飲湯時都可以好方便咁煲返一個湯。

 

今次推出全新Campbell’s PREMIUM™系列,比一般嘅罐頭包裝仲更加方便~
Picture

 

除左可以放入煲內加熱飲用之外,亦都可以原包湯袋放入沸水或將湯料倒出用微波爐加熱即可,非常方便~
Picture

 

真係超級方便,唔洗三分鐘就食得,真係隨時隨地,啖啖滋味呀~
Picture

 

除左微波爐煮法外(因為屋企冇波爐煮),另外兩種煮法我都試過,不過始終都係比較喜歡用原包加熱這方法,因為好方便之餘又可以洗少一個煲嘛.....真係啱晒我依啲又要食又懶惰嘅師奶仔呀~
Picture

 

雖然係以輕巧方便湯包為主打,不過入面嘅材料一啲都唔馬虎,款款都係真材實料,炮製豐富口感及滋味滿足的足料即食湯呀!

 

經典周打蜆湯~
Picture

 

田園雜菜羅宋湯~
Picture 

金黃雞肉粟米湯~
Picture

 

忌廉南瓜濃湯~
Picture

 

香滑蘑菇濃湯~
Picture

 

香濃蘑菇雞湯~
Picture

 

我比較喜歡飲CREAMY嘅湯,所以新出嘅六款中,我就較為喜歡經典周打蜆湯同埋香濃蘑菇雞湯,另外田園雜菜羅宋湯都係我杯茶嚟呀!

 

依家各大超級市場都已經有得買啦,所以如果大家有興趣都可以買包嚟試吓呀!

 

沒有留言:

發佈留言