2012年6月19日星期二

游..游..游

17 JUNE 2012(SUN) 

原本打算入迪迪尼玩嚟慶祝父親節,不過因為間唔中又落雨,所以最後都係博唔過,乖乖地留係屋企啦!

放假當然我係不甘於留係屋企,要同小小豬去放吸吓電嘛,所以我地就決定近近地去個室內泳池游吓水。

不過公家泳池都有一個唔好地方,就係唔可以影相,所以唯有係更衣室影底小小豬個泳裝LOOK啦~


其實今年小小豬都唔係第一次去游水,早係一個月前都已經嚟過一次,不過上次係玩玩吓水嘅時候浸親,成個身都落晒水,雖然冇喊,不過之後就唔肯繼續落水玩。

以為隔左一個月,小小豬會唔記得上次浸親經過,點知.....一入到泳池小小豬就已經要大肥豬抱實,當大肥豬打算抱佢落水玩時,佢就捉到實一實,真係俾佢嚇親添。

經過好幾次邊玩邊行,小小豬都叫做開始唔多怕,仲用隻手拍吓水咁啦(當然佢仲係好驚咁嘅樣)。為左唔好嚇得佢太緊要,所以我地都冇迫佢,落一陣水就又同攬返實佢,希望等佢慢慢適應返啦!

睇吓個傻豬仔,真係好似驚到冇表情呀(哈哈哈...依張相係我用九秒九咁偷影呀)~


雖然小小豬今日個表現唔多好,慢慢嚟啦....可能真係上次浸過嚇親。不過,我同大肥豬都話一有時間就帶佢去游吓水,等佢可以克服,快啲可以好似上年咁係個海度玩得好開心呀!

沒有留言:

發佈留言