2012年6月17日星期日

預祝父親節晚餐@綠茵閣 - 食物篇

16 JUNE 2012(SAT) 

一個星期前,小豬爸竟然話想去食自助餐嚟慶祝今年嘅父親節。雖然我都唔你好想,因為自助餐對小豬媽嚟講真係好慘,佢只可以睇住我地食好嘢,自己又冇乜嘢可以食到。不過既然小豬爸咁興致勃勃,小豬媽又話OK,加上又係爸爸節,爸爸大晒嘛,所以去食自助餐,等大家開開心心啦!

雖然我地提早一日食,不過好多都FULL左,如果有位嗰啲都要差唔多六百蚊一位(好似貴貴地嘛)。最後,我係BK討論區見到有啲媽媽介紹,話北角城市花園酒店嗰間「綠茵閣」的自助餐都算幾抵食,平均都係四百蚊一位,啲嘢食都話幾好,所以我就決定BOOK依間啦!

其實當初我決定去依間我地驚驚地,雖然睇到啲介紹都話OK,不過始終感覺城市花園酒店印像好似舊左啲,同埋好多強國朋友住,所以都好驚影響個質量,如果食得唔好又怕屋企人會唔開心。

可能冇期望反而更好,我地一到去都覺得個地方環境好好,都算幾舒服,啲服務員都好好,尤其係佢地幫我換碟嘅速度,同埋佢地個態度真食唔錯。因為依個百厭嘅小小豬係臨走時唔小心倒瀉水,個清潔姐姐仲笑笑口咁掃,當我同佢講唔好意思時,佢仲話:『唔緊要,小朋友係咁啦!』。

好啦等我講返啲嘢食先,冷盤都有好多:魚生【尤其係帶子,勁甜呀(唔記得影相)】、凍大頭蝦、長腳蟹、冰螺、青口、原隻麵包蟹,樣樣都唔錯,仲好新鮮添~


 熱盤都算多選擇,不過因為我冇乜點食,所以唔多知味道如何。不過佢地都過幾好,尤其係鐵板燒大蝦同帶子、羊脾同西冷都唔錯呀~

蛋糕種類都唔算多,不過都OK,雪糕仲係Haagen-Daz嚟添(不過又係掛住食冇影相)呀~

仲有飲品供應添~

 今日依餐都真係算唔錯(雖然冇生蠔食),不過以四百蚊一位嚟講都算係咁OK啦!最重要就係我地個個都食得好飽飽,仲食左一個開開心心嘅晚餐嘛!

今個POST就我主要講食物,等我呃吓POST先(HEE....HEE),下個POST先同大家分享小小豬嘅我地嘅開心食相!

沒有留言:

發佈留言