2012年6月13日星期三

親子裝

10 JUNE 2012(SUN)

趁今日係小小豬二十二個大,所以就買左少少嘅嚟慶祝一吓(其實係買嘢嘅借口...哈哈哈),就係我想買左好耐嘅親子裝啦~

依套我係屋企樓下一間小店買,當時係做緊結業優惠,三件加埋都係三百蚊多少少。雖然我唔肯定係唔係真係正版,不過個質地都幾就OK,最重要就係我鐘意嘅親子裝嚟嘛!

我就好鐘意,不過小豬媽話我唔應該買黑色俾小小豬,因為依隻豬實在太怕熱,黑色又吸熱嘅,怕小小豬著上身會唔舒服。雖然我都知道黑色係吸熱,不過佢嗰句『I LOVE MUM』真係好啱我心水,所以自私少少都要啦,最多等太陽伯伯唔多勤力時先著啦...HEE HEE!

同場加映:

早前托朋友買嘅兩套波衫父子裝,送俾大肥豬做父親節禮物呀~

不過因為係朋友清貨價,所以就係冇乜款揀囉,其實我都唔知依兩隊係乜球隊,總之有啱佢地兩個嘅SIZE就買!

哈哈哈.....兩父子一齊著去公園玩肯定型爆,希望今個星期日會好天,咁佢地就可以一齊!

沒有留言:

發佈留言