2012年6月14日星期四

情緒高脹的小小豬

12 JUNE 2012(TUE) 

依個小小豬真係超級為食豬,平日都唔多願意同我地分享佢嘅食物(有時直頭唔肯添) 。教左好多次都係唔多願意同人分享,有時都真係俾佢激親呀!(不過依啲亦都可能係小朋友嘅天性,有鐘意食嘅嘢又點會同人分享呀...所以繼續努力改善吓小小豬先得)

不過唔知仲乜,今晚食生果嘅時時候,隻豬豬情緒都不知幾高脹,我地都完全冇叫佢同我地分享,就不停咁餵我地食佢食嘅嗰啲蘋果,真係冧到我地呢……暈晒依度呀!

第一個受益人.....大肥豬,小小豬個樣真係好攪笑呀~

雖然大肥豬含蓄少少,不過小小豬個樣真係好認真呀~

咁開心嘅親子活動,又點會少得我呢,真係冧C左啦~

睇埋條片,小小豬真係極度興趣,好攪笑呀~

今日真係俾小小豬冧都暈左,失驚無神俾佢冧一冧,真係人都興奮啲,愛C佢啦......哈哈哈!

沒有留言:

發佈留言