2011年10月18日星期二

《新Monday》 x Hello Kitty x Catalog相機帶

14 OCTOBER 2011(FRI)  

早係上星期睇到介紹知道《新Monday》會出一條Hello Kitty x Catalog 嘅相機帶,見到時都已經勁鐘意花花嗰條,仲話過推出嗰日要早啲出門口去便利店買返本。不過.....經過左一個星期當然就已經忘記左,唔係搭車時睇到CARMEN 個FACEBOOK我都唔記得左。

CARMEN 知道我都想買,所以就幫我再去便利店搵(因為我已經返到公司,所以唔可以出去啦),不過...佢行左五間都只係得返黑色,所以最後都幫唔到我買。

原本都以為同條花花相機帶冇緣份,點知史迪哥哥突然打電話回校,問我地有冇興趣買返本,就係咁....佢將店內最後兩本送花花相機帶嘅《新Monday》買左俾我同另一位KITTY迷同事~


條花花相機帶真係好靚,不過相信如果換左落部單反度,大肥豬一定唔肯拎相機呀~


LUNCH時我都有周圍再去搵,諗住搵返條俾小肥肥,點知行左好多間都只係得返黑色,花花嘅威力真係利害呀!

可以擁有心頭好當然好開心,不過都真係要特別鳴謝史迪哥哥幫我買到,亦都感謝今早Carmen幫我周圍去搵!
 
 

沒有留言:

發佈留言