2011年10月12日星期三

食得幸福來

8 OCTOBER 2011(SAT)

今日入迪迪尼玩左成日,雖然真係玩得好開心,不過可以話玩到得番半條人命,攰嘅指數都有成十級。由於我地掛住玩,所以都冇食過晚餐,所以係回家途中又真係又攰又餓呀!

返到屋企附近都成十二點,好多食店都已經CLOSE左,不過唔食嘢又唔得,所以就方便啲買左個杯麵返屋企,可以快快手食完就跳上床就瞓。

就係我洗完白白出嚟嘅時候,就已經見到有個整好左嘅杯麵係枱面啦~

其實今日大肥豬放左我出去玩成日,自己就一個做湊仔公。雖然我都整好晒啲粥粥同開奶茶先出去玩,不過成日得一個照顧小小豬都實在幾忙碌。之後又等我門,又係我返到屋企幫我整宵夜(其實係晚餐先真〉,嗰一刻都真係勁開心呀!

有時真係覺得唔洗買什麼什麼名牌,食啲什麼什麼嘅美食,只要係大家心目中為對方著想,真係就算一個杯麵都可以好滿足,食得幸福來!

沒有留言:

發佈留言