2011年10月14日星期五

十四個月的小小豬

10 OCTOBER 2011(MON)

又一個月啦,小小豬踏入第十四個月啦! 其實你問我,我真係覺得時間過得好快,真係好似轉眼間就十四個月。前幾日係屋企冇嘢做,係FACEBOOK睇返小小豬由剛出世到依家嘅相,真係覺得有好大轉變,好似每一日個樣都唔同咁(當然依然係咁可愛啦!) 。

今日小豬媽同佢影左啲相,真係發覺小小豬大個左好多,古靈精怪咁,都係黑人憎到呢..真係越嚟越愛佢...哈哈哈~

除左啲好嘢之前,當然佢嘅百厭嘢都係一樣好叻,睇吓佢個百厭樣~

我相信依一個係每一個小朋友都會必經階段,只要唔太過分,我都唔理佢,等佢撞吓板咁先知道咁係錯嘛!(好明顯我唔係一名慈母)

依一個月我覺得小小豬變化都幾大,我覺得佢學嘢都真係幾好,好多嘢都只係教二至三次,就可以話掌握到,可以做返出嚟俾我地睇。當然唔少得識認左好多英文字母,依一件事真係令我好開心呀!

嚟緊嘅日子,我地要加陪教導咁好好教導小小豬,一嚟就嚟要去啲幼兒園面試,要有個好表現俾老師睇。不過最重要就係依個歲數開始係學習嘅黃金時期,等小小豬好好利用依段時間慢慢學習,有一個好根基咁就唔怕第日返學會辛苦啦!
 

沒有留言:

發佈留言