2011年10月10日星期一

「頭」入迪士尼黑色世界 ~~ 日場

8 OCTOBER 2011(SAT)

今日同糖糖仲有小肥肥入左迪迪尼去依個嚇鬼之旅,由於我同小肥肥都有AP,所以我地就早啲入去影吓相先。

今年啲佈置真係好靚,係幻想世界有好多南瓜佈置,真係好得意勁可愛呀~

之後就入去SHOP行吓過冷河先~

由於飛天巡遊上次都睇左,所以我地就利用嗰段時間去排哈咾喂版米奇,點知...都係勁多人,我地足足排左成個鐘先到影到,不過咁靚,排咁耐都抵啦~

影完之後就去搵唐老鴨,今次好好多,排左半個鐘唔洗就影到啦~

影埋依個時間都差唔多,等埋糖糖之後,我地就開始夜場活動啦!

沒有留言:

發佈留言