2011年10月25日星期二

我們的冬季親子裝

20 OCTOBER 2011(THU)

自從淘過兩套親子裝之後,我都話過要戒淘寶。我都好乖咁有一段時間冇再上去睇,又冇買嘢,不過忍左咁耐,終於都要破戒!

事緣當知道有得去影多一輯SOGO FACE之後,我就開始諗定到時著乜衫好(雖然我到依家都未去BOOK,都唔知正式拍攝會係幾時...哈哈),就係依個時候,小豬媽就引誘叫我上去淘寶睇吓有冇啲新款衫。

就係咁.....我又忍唔到手淘左一套衛衣親子裝啦(不過我都算好忍手,只係買左依樣嘢落嚟)~


依個青蛙裝我開頭都好驚大肥豬會唔鐘意唔肯著,點知佢一見到件衫之後,就話好靚添,聽到我都放下心頭大石。

件衫就係幾靚,不過佢都算厚厚地,所以相信短時間內都係著唔到,唯有等到冬天真正來臨先著,到時一家三口著住,相信真係勁攪笑呀!

沒有留言:

發佈留言