2011年10月16日星期日

第十次健康院@打德國麻疹針

12 OCTOBER 2011(WED) 

自上個月去完聯合醫院,醫生話小小豬OK可以去返健康院打返支德國麻疹針之後,又等左成個月,終於今日可以打針啦!(其實當時都真係有啲擔心,隔左成兩個月先打會唔會有問題,不過政府嘢就係咁,只有一個字『等』..唉!)

原本今日只有我同小豬媽帶小小豬去打針,剛好因為LULU妹今日生日放自己一日假,所以就陪埋我地一齊去,一行四人去健康院,依個小小豬都真係幾人強馬壯呀..哈哈!
 
一入到健康院先嚟磅豬仔,兩個月前磅同今次磅,都係重左啲啲(真係好啲啲),仲俾小豬媽話小小豬依幾個月白食添! (其實小小豬都真係食好多嘢,都真係好唔明白點解冇乜點增磅。)
 
今次都叫做算快,等左唔洗廿分鐘就可以見姑娘,一入到去當然係問個磅數問題。姑娘話小小豬生長都算好,KEEP到係中上碼BB,叫我地唔好擔心。之後就做返手指仔測試,今次小小豬勁叻,左右手都係一次過就拎到粒星星餅。姑娘仲測試埋行路,雖然未完全穩陣,姑娘都讚小小豬行得幾好呀。 最後就睇聯合醫生嘅打針轉介信,睇完之後就話因為有轉介信,所以唔洗等見醫生,可以直接去打針(心諗..唔洗見醫生就好,次次話要見醫生都要等成半個鐘以上)。

滿心歡喜見到姑娘將小小豬個FILE拎左入打針房,以為唔洗等可以即刻打。

點知...姑娘行返轉頭話,都係要見一見醫生先打得,就係咁...我地又開始等,等到我同小小豬都瞓左啦~

終於等左四十五分鐘就到我地見醫生,點知入去都真係兩分鐘都冇,就話可以出去等打針,醫生同我地講嘅嘢都係同頭先姑娘都係一樣。嗰一刻真係火都嚟埋,都唔知入去見醫生為乜,白白浪費左我地四十五分鐘。

等左一陣就打針,小小豬都叫做OK,只係打嗰一吓喊左一陣,好快就收左聲,只不過就識得伏係小豬媽身上撒嬌。

唉..打依支德國麻疹針都真係幾經波折,聽好多媽媽朋友仔都話依支針都幾利害,好多小朋友都會燒。希望小小豬唔好有太大反應,因為真係好唔會佢太辛苦啦!
 

沒有留言:

發佈留言