2011年10月15日星期六

驚喜嘅禮物

11 OCTOBER 2011(TUE)

今日收到一份好驚喜嘅禮物,就係依一張SOGO FACE嘅攝影COUPON啦~

事緣上幾個星期收到一位小小豬的小FANS嘅留言(佢係咁自稱),話佢手頭上有一張COUPON冇用,身邊又冇合適嘅朋友可以用,所以第一時間就諗起小小豬,就想轉贈俾我,等我帶小小豬去影啲好SWEET SWEET嘅家庭照。

初時我都覺得唔好意思接受,所以都曾經婉拒,不過小FANS實在太厚愛,經佢說服左之後,最後都接受左佢個美意,所以小FANS就寄左俾我啦!

哈哈...真係超級開心,又有機會去影多一輯家庭照啦!剛剛打左去問,因為佢地BOOKING都FULL,所以都應該要等出年二月先有期去影,到時小小豬都歲半,應該都係另一個樣啦!

真係好期待,等我快啲上SOGO FACE換返張正單,約埋個期,咁就真係等影靚相啦!

最後都要同小FANS講:真係好多謝你份心意,你對小小豬實在太好啦!

沒有留言:

發佈留言