2011年10月2日星期日

靚太廚房終於開爐啦

1 OCTOBER 2011(SAT)

睇返依個靚太廚房系列,都真係有一段好長....好長...時間都冇出新POST,睇返對一個POST,都已經係09年嘅事,當時都未有小小豬!
其實之前我間唔中都有煮吓飯仔,不過煮嚟煮去都係嗰幾樣,所以都費時POST出嚟,驚俾大家笑我冇嚟新意。之後因為小小豬來臨嘅關係,煮嘅次數真係越嚟越少,加上一至五晚餐又有小豬媽負責,星期六日又懶懶地唔想煮,所以話入廚真係少之又少。

不過今日終於化身一個賢妻良母,煮左一餐好餸出嚟啦~


哈哈...其實我有依個動力都係因為小小豬。事緣前幾日同小豬媽講起,佢話小小豬都已經大個,可以飲多啲湯水,只要小小豬飲嗰啲唔落盬,就可以飲得,仲話有多啲湯水可以等身體強壯啲。

見今日係屋企都冇乜特別嘢做,又有時間,所以就好想煲個靚湯俾小小豬飲,等我都做返一個慈母。雖然小小豬都試過飲小豬媽靚湯好幾次,次次都係老火湯嚟。不過我自己就第一次煲俾小小豬,所以就簡簡單單嚟個蕃茄薯仔豬骨湯先,補補小小豬啲腳骨力,等佢行得好啲嘛(其實豬骨好似同腳骨力冇關係哦...哈哈哈)~


煲左個靚湯之外,仲煮左兩個餸,先嚟我個招牌菜...蠔油冰糖炆雞翼~


再嚟多個....魚鬆炒豆角~


煮依個餸真係好有成功感,因為我事前煎個魚餅時,係冇煎燶到呀。不過美中不足就係我切嘅時候因為太熱,所以切得大舊左,食嘅時候好似唔太方便(不過個味依然係好好食....哈哈哈)。

依個為食小小豬見到我地食飯時佢又冇嘢食,佢又點會唔扭計呀。所以我另外整熟左個半薯仔,之後切一粒粒,等小小豬一粒粒咁放入口,有得食之餘又可以訓練一吓手指仔~

小小豬真係好開胃,食飯前已經食左粥粥,都可以食到大半碗薯仔之餘,仲飲左一大碗湯,真係好叻叻呀!

睇見小小豬咁鐘意飲湯,真係好有滿足感,所以我都係時候多啲自己煲吓湯煮吓飯仔,等小小豬欣賞吓我緊餘嘅廚藝先得。

沒有留言:

發佈留言