2008年7月31日星期四

韓燒宴

今日放工就即刻同班同事一齊走人,因為我地有個重要節目,就係一齊去食韓燒啦!

我地時間剛剛好,去到可以食happy hour時間(即5:30-7:30),平幾十蚊嘛!哈哈~~

雖然我地係食happy hour時間,不過佢地D野食又幾OK,都幾乾淨,又有好多熱食供應,都差唔多啦!

當我地個韓燒宴開始時,我唔係去拎肉類去燒,而係同糖糖去攻佢D三文魚,真係傻傻地,去韓國地方食日本野。不過冇法啦...我依個三文魚怪點會放過呀...哈哈!

食左一輪三文魚,終於食正常野啦!我燒左好多豬肉..魷魚...,好多係濃濃地呀。唔緊要啦,又唔係成日食,濃濃地都幾香口呀.....哈哈~~不過我成晚最成功就係炒金菇,冇濃之餘都幾香呀!

食都一半時,竟然俾我發現到有雪糕食,我依個雪糕怪當然又唔會放過機會,即刻去拎啦。我仲好叻咁整左三球雪糕加啫喱,個賣相都幾OK呀!

我地邊玩邊食邊影相,個個都食到好飽飽咁走,都真係好開心,快樂不知時日過,話咁快就夠鐘要走人啦!

我地食完韓燒之後,我地成班仲去左銅鑼灣地帶扭蛋,平日都唔多扭蛋嘅我,都貪得意扭左兩隻添。

第一次扭到就係米奇公仔,之後我地『莊』到好似係MARIE,咁就去扭啦。結果...真係MARIE呀!(哈哈~~真係麻煩晒糖糖幫我去偷窺啦~)

今日玩得好開心呀,真係要攪多D活動一齊去玩先得!

沒有留言:

發佈留言