2008年7月1日星期二

朋友仔到訪

今日我地屋企又熱鬧起上嚟,因為大肥豬約左幾位大學同學仔上嚟玩..傾吓計,同埋參觀一吓我地個新居!

依幾位朋友仔都有嚟參加我地個婚宴,之前又見過一次面,所以都唔係太陌生嘅感覺。大家上嚟都係玩吓GAME...Will....,當然都有放到我地結婚dvd俾大家睇啦!哈哈...今日睇番都好似仲係剛剛發生咁,都仲幾回味。

除左睇我地隻結婚dvd之外,大肥豬其中一位同學又係早我地幾日結婚,所以佢又拎埋隻碟俾我地睇。

睇住兩套dvd,我真係懷疑我地係同一間攝影公司,因為好多都係好似。哈哈..最後證實當然係唔同公司啦!可能基本上間間攝影公司用嘅軟件都係差唔多,所以相似度有98.9%啦!

原本打算落街食泰國嘢,不過為怕人多難搵位,所以最後都叫左外賣pizza box。今次又幾好哦,一打即通,仲好快咁送到嚟添,可能佢地改善左個服務啦!

大家傾多陣計,睇吓電視..因為有D朋友仔住得比較遠,所以九點幾就走啦...

今日大肥豬就非常開心,不過可能我仲未完全好番晒,所以唔係太在態度,所以有少少倦倦地,希望佢地唔好介意招呼得唔係太好啦~

沒有留言:

發佈留言