2008年7月21日星期一

學校飯局

今晚又係一年一度學校飯局,今次去左杏花村某間酒樓食飯。

由放工至開席都仲有一段時間,所以就約左幾位靚女同事放工去杏花新城影吓相。我地先去左玩嗰個小天使音樂泉影相,再去附近個冒險樂園影,所以都影左好多相呀!

因為唔太方便將各靚女嘅合照相POST上嚟,所以大家睇唔到,俾唯一嘅單人照大家睇住先啦....哈哈~~

到時間差唔多,就去酒樓準備食飯啦!

係飯局進行其間,有抽獎活動,一向黑仔王嘅我都次次有抽獎都係抽到最底面值,所以我都完全冇期望。終於我抽到嘅就係........五十蚊!哈哈...都覺得自己進步左啦....唔係抽到廿蚊,都幾好呀,都係一個小小嘅幸運,有好過冇嘛~~

不過有樣好攪笑,我上年因為有事冇參加飯局,請同事幫我抽就抽到大獎,今年自己抽番就又係依D細獎。唔通依一個就個提示.....我唔再去飯局,就有好野抽到呀!哈哈哈~~

沒有留言:

發佈留言