2008年7月15日星期二

豐富的晚餐 (已加入糖水食譜)

懶左好耐,今日都終於做番個好老婆,煮個好晚餐啦!

不過...今日我地個晚餐係三人套餐,因為LULU妹嚟左我地屋企食飯,順便探吓我D蟹仔。

為左準備今個晚餐,一放工就搭車返屋企附近個街市買餸。講起買餸,都幾頭痛呀!因為都唔知煮乜好,LULU妹只係話想食雞翼,其他就叫我諗。

諗左好耐,又行左好耐,終於都決定煮乜。買到大包細包咁,真係成個師奶仔咁呀!

一返到屋企就開始整餸,經過一輪大作戰,時間剛剛好,煮好晒嘅時候,LULU妹同大肥豬就返左嚟,開飯啦....兩餸一湯,都幾好呀!

LULU妹話要食嘅雞翼,因為佢未食過日式汁,所以就煮日式咖哩雞翼俾佢試。好在大家都話好味,大肥豬仲話煮日式咖哩最好係今次呀!

蠔油西生菜

冬瓜瘦肉湯(應該話冬瓜瘦肉薑湯,因為我落左好多薑呀)

可能今個晚餐預多左材料,所以由我原本都冇打算帶飯,到最後可以做到一個精美嘅LUNCH BOX俾我明天食呀!

食完晚飯,我又開始整第二樣野啦!

因為之後學校工友姐姐煮過一款糖水俾我地食,我就偷師番嚟打算有機會就煮。見今日LULU又係度,所以就煮左腐竹白果雞蛋糖水啦!

因為我都係第一次煲關係,所以都驚唔成功。好在,依個糖水都唔難整,所以煮出嚟都幾好,大家都話好味!

來大肥豬係第一次食依款糖水,之前係完全未食過呀。

我自己就覺得好似落少左腐竹,好似唔夠奶白色。等我下次再整時留意吓先得。

不過我都當我自己成功左呀,又學識多一款糖水啦!

 

有朋友仔問我問煲依個糖水,所以就POST個食譜出嚟同大家分享吓啦~

材料:
腐竹 1 1/2 兩
白果連瞉 約 1/2 兩
水 1000 毫升
冰糖 80 克
雞蛋 4 個

作法:
1. 腐竹用水略為沖乾淨,瀝乾備用。
2.
將所有材質(除雞蛋),用室溫水開始煲。(PS. 唔可以熱水,如果唔係唔會變奶白色呀!)
3.
煮 20 分鐘左右,加入冰糖煮溶。
4. 待糖水變奶白色後,將已烚好的雞蛋去殼,加入糖水中煮 3 分鐘。
5. 食得啦~~哈哈
 

沒有留言:

發佈留言